donderdag 19 november 2009

bordschrift 4a

Beste mensen,

Op donderdag 12 november was het de bedoeling dat ik de hoofdletter D zou aanbrengen aan klas 4a. Persoonlijk keek ik er niet hard naar uit, omdat ik vind dat mijn bordschrift nog niet zo net is. Ik wou dan ook niet hebben dat de leerlingen zouden klagen dat ze mijn geschrift niet konden lezen. Maar ik had geen andere keus en bereidde mijn les voor. Toch had ik positief van mijn les verschoten, omdat ik vond dat ze net geschreven was. De hoofdletter werd zeer verzorgd aangebracht,toen er zich een ander probleem ging voortdoen. Tijdens het aanbrengen van de hoofdletter had de juf mij aangesproken dat ik hem niet juist aan bord bracht. Ik was natuurlijk zeer overdonderd door haar uitspraak omdat ik mijn les had voorbereid volgens haar werkbladeren. Ik had dan ook beleefd aan de juf gezegd dat ik het op dezelfde manier aanbracht zoals op haar bladeren stond omschreven. de juf had zelf ook verschoten dat ze mij een verkeerde versie van de hoofdletter had meegegeven. Gelukkig had ik het goed kunnen oplossen en mijn les zo verderzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten